Tisztelt Látogató! A www.nfszk.hu oldal jelenleg fejlesztés alatt van. A teljeskörű tájékoztatás érdekében kérem, látogasson el korábbi honlapunkra, a www.fszk.hu oldalra is.

720055/1 - Változó vezetői szerepek és megújuló kompetenciák az intézményi férőhely kiváltási (IFK) folyamatban

Ez egy lezárult képzés!

Képzés azonosító száma
T-05-036/2017; 720055/1
A megítélt továbbképzési pontérték
50 pont
A képzés óraszáma
60 óra
A képzés költsége
térítésmentes
Jelentkezési határidő
Lejárt

TÁRS – Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely kialakítása

A projekt azonosító száma: EFOP-1.9.1-VEKOP-15-2016-00001

Szakmai tanfolyamot hirdet

Szakmai tanfolyam címe: Változó vezetői szerepek és megújuló kompetenciák az intézményi férőhely kiváltási (IFK) folyamatban

Szakmai tanfolyam engedély száma: T-05-036/2017

Továbbképzési program célja: A vezetői kompetenciák fejlesztése az IFK folyamat során az új szolgáltató struktúra kialakítása és működtetése érdekében

Szakmai tanfolyam célcsoportja: 

Ellátási terület szerint:

  • Pszichiátriai betegek otthona
  • Szenvedélybetegek otthona
  • Fogyatékos személyek otthona
  • Pszichiátriai betegek rehabilitációs intézménye
  • Szenvedélybetegek rehabilitációs intézménye
  • Fogyatékos személyek rehabilitációs intézménye
  • Fogyatékosok nappali intézménye
  • Szenvedélybetegek nappali intézménye
  • Pszichiátriai betegek nappali intézménye
  • Fogyatékosok gondozóháza
  • Pszichiátriai és szenvedélybetegek átmeneti otthona
  • Pszichiátriai betegek lakóotthona
  • Fogyatékos személyek lakóotthona
  • Egyéb, éspedig: támogatott lakhatás

Előnyt élveznek az EFOP 2.2.2. Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás pályázatot megvalósító intézmények.

Munkahelyen betöltött funkció szerint:

  • Középvezető
  • Magasabb vezető
  • Tanácsadó

Továbbképzési programba bekapcsolódási feltétel:

Az intézményi SZMSZ-nek megfelelően vezetői munkakört betöltő munkatársak.

A képzési programon való részvételt ajánljuk a pályázat szakmai vezetője, projektmenedzsere számára is.

A képzésre telephelyenként 2-4 fő vezető munkatársat tudunk fogadni.

Továbbképzési program óraszáma: 60 óra (Elméleti óraszám 30 óra, gyakorlati óraszám 30 óra)

Továbbképzési program zárása: Írásbeli vizsga 15 feleletválasztásos teszt feladattal

  • A teszt értékelési szempontjai a következők: Minden helyes válasz esetén 1-1 pont kapható. Az így elérhető maximális pontszám 72 pont.
  • 40 pont (55%) elérése esetén fogadható el a dolgozat.
  • Megszerezhető minősítések: megfelelt, nem megfelelt.

Megszerezhető minősítések: megfelelt, nem felelt meg.

A továbbképzési programban résztvevők minimum és maximum létszáma: minimum 16 -maximum 30 fő

A továbbképzési program elvégzéséről szóló igazolás megnevezése: kreditpont megszerzéséről szóló igazolás

A szakmai tanfolyam tematikai egységei:

  1. nap: Vezetői önismeret az intézményi férőhely kiváltási folyamat tükrében
  2. nap: Az intézményi férőhely kiváltás elméleti alapjai
  3. nap: Szervezeti viselkedés és a személyes vezetés elmélete
  4. nap: A szervezeti működés szereplőinek szükségletei, a szolgáltatást igénylők speciális szükségletei
  5. nap: Eredményes vezetés, mint hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés
  6. nap: Az IFK szervezeti átalakítási és paradigmaváltási folyamata, mint változásmenedzsment
  7. nap: Menedzsment: a szervezet felépítése és működtetése, stratégiai menedzsment, humánerőforrás menedzsment az IFK folyamat tükrében
  8. nap: A támogatott lakhatás, mint közösségi ellátás; speciális vezetői feladatok

 

A szakmai tanfolyam időpontjai:
2020.03.04.
2020.03.05.
2020.04.01.
2020.04.02.
2020.04.29.
2020.04.30.
2020.05.27.
2020.05.28.

A továbbképzési program helyszíne: Budapest, a pontos helyszín szervezés alatt, a jelentkezés lezárulta után a leendő résztvevők elektronikus értesítést kapnak a helyszínnel és a továbbképzéssel kapcsolatosan

A képzésen való részvétel díja:  a résztvevő részéről térítésmentes  a TÁRS – Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely kialakítása (A projekt azonosító száma: EFOP-1.9.1-VEKOP-15-2016-00001) című kiemelt projekt keretében. A projekt keretében utazási költséget nem áll módunkban téríteni, valamint étkezést és szállást nem áll módunkban biztosítani a résztvevők számára.

A jelentkezés menete: Jelentkezni a lenti linken kitöltött elektronikus jelentkezési lap kitöltésével, és a  visszaigazoló e-mail kinyomtatott, aláírt példányának, valamint a további jelentkezési dokumentumok (visszaigazoló e-mail, önéletrajz, végzettséget igazoló dokumentum másolata) postai úton való beküldésével lehet.

Az elektronikus jelentkezési lap kitöltésének határideje: 2020.02.12. 14 óra

A jelentkezési anyagok postai úton való beérkezés határideje: 2020.02.17.

A jelentkezéseket beérkezési sorrend alapján bíráljuk el. Kérjük, hogy tartsák be ezt a határidőt, mert az ezután beérkezett dokumentumokat nem tudjuk az érvényes jelentkezés részeként elfogadni.

Postai cím:

Postázási cím:

NFSZK Nonprofit Kft.
1138 Budapest, Váci út 191. Kérjük, a borítékra írják rá: 720055/1

Az NFSZK Nonprofit Kft. kizárólag a megadott határidőig beérkezett jelentkezéseket tudja befogadni!

 

Gyakran ismételt kérdések a képzéssel kapcsolatban

Jelenleg nincsenek feltett kérdések.

Kérdést szeretne feltenni?

A képzéssel kapcsolatos kérdéseit Czeglédi Andrea várja a  email címen, vagy a +36204463578 telefonszámon.

Jelentkezési lap

Sajnáljuk, erre a képzésre már nem tud jelentkezni.