Mi, a Szociálpolitikai Innovációs Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság munkatársai tiszteljük az emberi sokféleséget, a veleszületett méltóságot és az egyén autonómiáját.
Hiszünk abban, hogy a befogadó társadalom a teljes mértékben hozzáférhető környezet, és a mindenki számára elérhető szolgáltatások által lehetővé teszi az alapvető emberi jogok maradéktalan gyakorlását.
Ezért elkötelezettek vagyunk a befogadó társadalom kialakítása mellett, melynek alapja a „Semmit rólunk, nélkülünk!” elv, az egyenlő esélyű hozzáférés eszméjének és gyakorlatának alkalmazása, a személyközpontú megközelítés.
Törekszünk arra, hogy partnerségi kapcsolatokat alakítsunk ki és tartsunk fenn azonos elveket valló hazai és nemzetközi szervezetekkel.
A felnőttképzési tevékenységünk minőségére vonatkozó intézményi stratégiánk alapja, hogy értékeljük a szervezet tevékenységeit, átgondoljuk a vezetőség felelősségét, a szervezet céljait, s az azok eléréséhez vezető utakat. A stratégiai céljaink megfogalmazásában figyelmet fordítunk képzéseink résztvevőinek és megrendelőinek megfogalmazott és látens igényeinek kielégítésére. Ebben a munkában legfőbb törekvésünk tevékenységeink folyamatos jobbá tétele és fejlesztése. Felnőttképzési tevékenységünk eredményeit évente felülvizsgáljuk, amennyiben szükséges az egyes folyamatba beavatkozunk, helyesbítő tevékenységeket hajtunk végre.
Intézményünk szervezeti felépítése, a felnőttképzési tevékenység szervezésének, megvalósításának érdekében kialakított munkakörök meghatározása illeszkedik felnőttképzési tevékenységünk célrendszeréhez, kiterjedtségéhez, képzéseink célcsoportjainak elvárás-rendszeréhez. Munkatársaink és oktatóink felelősek a minőségi munka kialakításáért, intézményünk az ezekhez szükséges erőforrások biztosításában.
Minőségpolitikánk, és az azt megvalósító minőségirányítási rendszerünk a partneri megelégedettségre is épül, ezért megbízóink és képzéseink résztvevőinek igényei, visszajelzései alapján folyamatosan változtatjuk, javítjuk tevékenységeinket. Kiemelt figyelmet fordítunk a résztvevői visszajelzésekre és az elégedettségmérés során kapott visszajelzésekre.
Felnőttképzési programjainkat mindenkor megrendelőink elvárásai alapján, célra, személyre és szervezetre szabottan alakítjuk ki és valósítjuk meg, figyelembe véve a helyi, kistérségi és regionális sajátosságokat, lehetőségeket.
A SZIN Nonprofit Kft. elkötelezett a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Ennek érdekében folyamatosan követjük szervezetünk életét, működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat intézményi szervezeti stratégiánkat, minőségcéljainkat, valamint teljes minőségirányítási rendszerünket. Folyamatosan ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszert működtetünk.
Elérhetőségek
Cím |
1142 Budapest, Ungvár u. 64-66. |
Telefon |
+3630846-4356 |
|
|
Web |
Személyes ügyfél-fogadási idő
Hétfő | 9-16 |
Kedd | 9-16 |
Szerda | 9-16 |
Csütörtök | 9-16 |
Péntek | 9-12 |
A felnőttképzést kiegészítő tevékenységek igénybevételéhez előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetés szükséges.
Az FSZK felnőttképzési intézmény, ezért
képzéseket szervezünk.
A képzéseket szakembereknek szervezzük, hogy
jobb szolgáltatásokat biztosítsanak a fogyatékos embereknek.
A képzésekre e-mail levélben lehet jelentkezni.