Tíz év a fejlesztő nevelés-oktatásban

„Ha nem lenne fejlesztő iskola, én biztosan nem dolgoznék, és talán a férjem sem. Otthon lenne egy frusztrált sérült gyermekem, aki nem kapná meg a szükséges szakellátást és akivel valószínűleg nem tudnék mit kezdeni. Lenne másik két gyermekem, akikre szintén kevesebb figyelmem jutna és akik szintén sérülnének a helyzetből adódóan. Mindenki sokkal fáradtabb és frusztráltabb lenne a családban, Gergőt is beleértve. Most boldogok vagyunk, Gergő is az.”

Ágnes, egy édesanya


A tartalomból:

Dr. Kiss László: Állami felelősségvállalás a fejlesztő nevelés-oktatás kialakításában

Dr. Márkus Eszter: A fejlesztő nevelés-oktatás kialakulásának szakmai előzményei, folyamata

Selek Dorina, Tóth Mónika: Fejlesztő nevelés-oktatás a mindennapokban

Élő Fruzsina: Fejlesztő nevelés-oktatás a szülő szemszögéből

Győri Zsófia: Szükségletalapú szolgáltatásszervezés az Immánuel Otthon és Iskolában

Dalmadi-Nagy Anikó, Szamosköziné Simon Erzsébet: Érzékenyítés és kapcsolatépítés a Debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI fejlesztő iskolájában

Dr. Hegedüs- Beleznai Csilla: A fejlesztő nevelés-oktatásban használható tanári segédletek

Zechmeister Andrea: Tematikus projektek megvalósulása a fejlesztő nevelés-oktatásban

Stummer Mária, Kovács Beáta: Élményközpontú tanuláshoz kapcsolódó komplex fejlesztő tevékenységek

Varróné Borzsák Anna: „Legyen közös élmény a tanulás”


Tématerület
Egyenlő esélyű hozzáférés
Nevelés-oktatás

Kiadvány típusa
Kiadvány

Szerző
Dr. Kiss László; Dr. Márkus Eszter; Selek Dorina; Tóth Mónika; Élő Fruzsina; Győri Zsófia; Dalmadi-Nagy Anikó; Szamosköziné Simon Erzsébet; Dr. Hegedüs- Beleznai Csilla; Zechmeister Andrea; Stummer Mária; Kovács Beáta; Varróné Borzsák Anna;

Kiadó
FSZK Nonprofit Kft.

Kiadás éve
2018

Oldalszám
110 oldal

Kiadvány státusza az FSZK könyvtárában
Letölthető

  Kapcsolódó fájlok

  • 10-ev-a-fejleszto-neveles-oktatasban

Információs és koordinációs pontok