„Ha nem lenne fejlesztő iskola, én biztosan nem dolgoznék, és talán a férjem sem. Otthon lenne egy frusztrált sérült gyermekem, aki nem kapná meg a szükséges szakellátást és akivel valószínűleg nem tudnék mit kezdeni. Lenne másik két gyermekem, akikre szintén kevesebb figyelmem jutna és akik szintén sérülnének a helyzetből adódóan. Mindenki sokkal fáradtabb és frusztráltabb lenne a családban, Gergőt is beleértve. Most boldogok vagyunk, Gergő is az.”
Ágnes, egy édesanya
A tartalomból:
Dr. Kiss László: Állami felelősségvállalás a fejlesztő nevelés-oktatás kialakításában
Dr. Márkus Eszter: A fejlesztő nevelés-oktatás kialakulásának szakmai előzményei, folyamata
Selek Dorina, Tóth Mónika: Fejlesztő nevelés-oktatás a mindennapokban
Élő Fruzsina: Fejlesztő nevelés-oktatás a szülő szemszögéből
Győri Zsófia: Szükségletalapú szolgáltatásszervezés az Immánuel Otthon és Iskolában
Dalmadi-Nagy Anikó, Szamosköziné Simon Erzsébet: Érzékenyítés és kapcsolatépítés a Debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI fejlesztő iskolájában
Dr. Hegedüs- Beleznai Csilla: A fejlesztő nevelés-oktatásban használható tanári segédletek
Zechmeister Andrea: Tematikus projektek megvalósulása a fejlesztő nevelés-oktatásban
Stummer Mária, Kovács Beáta: Élményközpontú tanuláshoz kapcsolódó komplex fejlesztő tevékenységek
Varróné Borzsák Anna: „Legyen közös élmény a tanulás”
Tématerület
Egyenlő esélyű hozzáférés
Nevelés-oktatás
Kiadvány típusa
Kiadvány
Szerző
Dr. Kiss László; Dr. Márkus Eszter; Selek Dorina; Tóth Mónika; Élő Fruzsina; Győri Zsófia; Dalmadi-Nagy Anikó; Szamosköziné Simon Erzsébet; Dr. Hegedüs- Beleznai Csilla; Zechmeister Andrea; Stummer Mária; Kovács Beáta; Varróné Borzsák Anna;
Kiadó
FSZK Nonprofit Kft.
Kiadás éve
2018
Oldalszám
110 oldal
Kiadvány státusza az FSZK könyvtárában
Letölthető
|