AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ DIÁKOK ÉRTÉKELÉSE A KÖZOKTATÁSBAN
ÖNBÁNTALMAZÁS
ZAKLATÁS TÁJÉKOZTATÓ AUTIZMUSSAL ÉLÓ FIATALOK SZÁMÁRA
AUTIZMUS-SPECIFIKUS TÁMOGATOTT FOGLALKOZTATÁS
AZ ASPERGER-SZINDRÓMÁVAL ÉLŐ MUNKAVÁLLALÓ
AZ AFFEKTÍV KAPCSOLAT AUTISZTIKUS ZAVARAI
FOGYATÉKOSSÁG ÉS ABÚZUS
GYAKORLATI ÚTMUTATÓ az autizmus spektrum zavarral élő gyerekek és serdülők felméréséhez és kezeléséhez
HOGYAN BESZÉLGESSÜNK A SZÜLŐKKEL?
Hogyan határozzunk meg értelmezhető és mérhető célokat a kora gyermekkori egyéni fejlesztési tervhez?
HOGYAN HOZZUK VISSZA ŐKET: AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ GYERMEKEK SIKERES INTEGRÁCIÓJA AZ ISKOLARENDSZERBE
HONNAN TUDJUK, AMIT TUDUNK AZ ÉRTELMI FOGYATÉKOS ÉS AUTISTA FELNŐTTEK ELLENI ABÚZUSRÓL?
JÓ GYAKORLATOK - az autizmus-specifikus ellátás területéről
AZ OSZTÁLYTÁRSAK ISMERETEINEK BőVÍTÉSE AZ AUTIZMUSRÓL
Az autizmusról szerzett ismereteink gyarapodása 2007-2010.
A fogyatékos emberek sérelmére elkövetett fizikai és egyéb módon okozott sérelmek esetén, továbbá abúzus, vagy mulasztással megvalósuló sérelem-okozás esetén nyitva álló jogorvoslati fórumok elemző bemutatása