Nyolc pont - TÁMOP 5.4.11. Kiadványok

  Kapcsolódó fájlok

  • MI IS PONTOSAN AZ AUTIZMUS?

  • AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ DIÁKOK ÉRTÉKELÉSE A KÖZOKTATÁSBAN

  • ÖNBÁNTALMAZÁS

  • ZAKLATÁS TÁJÉKOZTATÓ AUTIZMUSSAL ÉLÓ FIATALOK SZÁMÁRA

  • AUTIZMUS-SPECIFIKUS TÁMOGATOTT FOGLALKOZTATÁS

  • AZ ASPERGER-SZINDRÓMÁVAL ÉLŐ MUNKAVÁLLALÓ

  • AZ AFFEKTÍV KAPCSOLAT AUTISZTIKUS ZAVARAI

  • FOGYATÉKOSSÁG ÉS ABÚZUS

  • GYAKORLATI ÚTMUTATÓ az autizmus spektrum zavarral élő gyerekek és serdülők felméréséhez és kezeléséhez

  • HOGYAN BESZÉLGESSÜNK A SZÜLŐKKEL?

  • Hogyan határozzunk meg értelmezhető és mérhető célokat a kora gyermekkori egyéni fejlesztési tervhez?

  • HOGYAN HOZZUK VISSZA ŐKET: AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ GYERMEKEK SIKERES INTEGRÁCIÓJA AZ ISKOLARENDSZERBE

  • HONNAN TUDJUK, AMIT TUDUNK AZ ÉRTELMI FOGYATÉKOS ÉS AUTISTA FELNŐTTEK ELLENI ABÚZUSRÓL?

  • JÓ GYAKORLATOK - az autizmus-specifikus ellátás területéről

  • AZ OSZTÁLYTÁRSAK ISMERETEINEK BőVÍTÉSE AZ AUTIZMUSRÓL

  • Az autizmusról szerzett ismereteink gyarapodása 2007-2010.

  • A fogyatékos emberek sérelmére elkövetett fizikai és egyéb módon okozott sérelmek esetén, továbbá abúzus, vagy mulasztással megvalósuló sérelem-okozás esetén nyitva álló jogorvoslati fórumok elemző bemutatása

  • TANTEREM, OKTATÁS AZ AUTISTA GYERMEKEK TÁMOGATÁSA

  • TÉVHITEK az önálló életvitelről

  • AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAR ÚTMUTATÓ ISKOLÁK SZÁMÁRA

Információs és koordinációs pontok