Tisztelt Látogató! A www.nfszk.hu oldal jelenleg fejlesztés alatt van. A teljeskörű tájékoztatás érdekében kérem, látogasson el korábbi honlapunkra, a www.fszk.hu oldalra is.

Szakmai anyagok

A 2008-ban készült tanulmány összefoglalja a siket gyermekek oktatásával foglalkozó külföldi szakirodalomban megjelenő főbb kérdéseket, különös tekintettel a kétnyelvű oktatás szempontjából fontos témákra.
Összefoglaló külföldi szakirodalmi források alapján a siket gyermekek oktatásáról

A Magyar Jelnyelvi Programiroda által koordinált kutatás a bilingvális oktatási módszer bevezetésének gyakorlati lehetőségét és korlátait vizsgálta, az érintett szülők és a pedagógusok ismeretére és attitűdjére koncentrálva.
“Siket gyermekek kétnyelvű oktatásának lehetőségei és korlátai” című kutatás eredményei

A „Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás támogatása 2008. II. félévétől 2009. I. félévéig terjedő időszakra c. pályázati program a számok tükrében” és a „Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése a 2009. június 1. és 2010. május 31. közötti tárgyidőszakra vonatkozóan” c. tanulmányok a jelnyelvi tolmácshálózat tevékenységét dokumentáló statisztikai adatok elemzését tartalmazzák.
Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás támogatása 2008-2009 tanulmány
Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése

A „Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése a 2012. június 1. és 2013. március 31. közötti tárgyidőszakra vonatkozóan” c. tanulmány a jelnyelvi tolmácshálózat tevékenységét dokumentáló statisztikai adatok elemzését tartalmazza.
Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése

  Kapcsolódó fájlok

  • Összefoglaló külföldi szakirodalmi források alapján a siket gyermekek oktatásáról

  • “Siket gyermekek kétnyelvű oktatásának lehetőségei és korlátai” című kutatás eredményei

  • Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás támogatása 2008-2009 tanulmány

  • Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése

  • Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételi adatainak elemzése a 2012. június 1. és 2013. március 31. közötti tárgyidőszakra vonatkozóan